تکنیک های جدید سئو که باید برای بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ بهتر بدانید:
بازاریابی سئو چیست؟ قوانین بازی سئو اغلب تغییر می کنند و رسیدن به مقام اول در جستجو یا SERP دیگر هدف پایانی نیست. به اتفاق با تکامل موتورهای جستجو ، فرصت های جدیدی برای افزایش شدامد جستجو بوجود می آیند که البته وما با جستجوی ارگانیک در بستگی نیستند.

ترند ها یا روندهای باره هدف در بازاریابی سئو مثل محبوبیت اسنیپت ها، محتوای بصری و جستجو صوتی بیشتر نتایج بهتری را در سنجش با تمرکز بر رتبه بندی ارائه می دهند. بنابراین، مهم است که به وضعیت ترکیب ترند های دایر (برپا) و رو به رشد برای ایجاد یک استراتژی واقعاً موثر برای سئوی سایت و دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۱۹ فکر کنید.

در ساحل استفاده از شیوه های سنتی تر که همچنان موثر خواهند بود، روندها و تاکتیک های سئو که در این پست شناسایی میکنیم، می تواند به طور قابل توجهی روش SEO یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو را تغییر دهند. در این مقاله، ما ۱۰ روند یا ترند در جهانِ ترافیک ارگانیک را بررسی خواهیم کرد که باید در فهرست کل سئوکار ها پیمان گیرند، با ویرلن به اتفاق باشید:

 

برای پیش افتادن در رقابت سئو این بایدها را بررسی کنید!
# ۱ (mobile-first index) سئوی سایت با اولویت نمایش در جستجو های موبایل
همانطور که میدانید نزدیک یک سوم افراد بین ۱۸ تا ۴۹ ساله از گوشی های هوشمند برای خریدهای آنلاین استفاده می کنند و ۵۷ درصد از کل ترافیک اینترنت از راه دستگاه های تلفن همراه چهره می گیرند.

با طراحی سایت تان برای دستگاه های تلفن همراه می توانیدافزایش آمار سایت  به نرخ  تبدیلی حدود ۱٫۵ برابر بیشتر دست پیدا کنید. از طرفی، محبوبیت برقرار خریدهای اینترنتی اثر می دهد که تعداد کاربرانی که با به کارگیری تلفن به اتفاق اقدام به خرید خواهند کرد، در حال افزایش است.

بنابراین، اگر می خواهید تارنما تان در  جستجوهای دستگاه های موبایل نمایش داده شود، ریسپانسیو بودن امری بایسته است.

قانون اصلی انطباق برای موبایل ها، سادگی و سرعت است. یک سایت باید سریعاً بارگیری شده و شمار کمتری از گزینه های خرید را رهنمود دهد (نه ۵۰ یا ۱۰۰تا، بلکه ۱۰-۲۰ گزینه).

همچنین، تارنما باید برای استفاده مناسب و آسان باشد: متن باید بدون احتیاج به زوم کردن خوانده شود و هایپرلینک ها باید برای تپ کردن (به جای کلیک کردن) راحت باشند.

 

 

# ۲ پروتکل HTTPS ایمن
از سال ۲۰۱۷، صاحبان وبسایت به طور پرکار پروتکل سایت های خویش را از HTTP به HTTPS تغییر دادند که همین روند همچنان نیز ادامه دارد.

در حال آماده داشتن پروتکل HTTPS روی وب سایت تان بسیار مهم است. به طور خلاصه، سایت هایی که بر پروتکل HTTP شغل می کنند امروزه تاب مطمئن و ناامن شناخته می شوند و در نتایج جستجو افت کرده اند.

در حال آماده گوگل کروم تمامی وبسایت هایی را که HTTPS نیستند به عنوان ناامن علامت گذاری می کند، صرف نظر از این که از شما خواسته شده است که هرگونه اطلاعات خصوصی خود را در آن صفحه وارد کنید یا نه.

 

HTTPS به شما چه می دهد؟

پروتکل HTTPS سایت را برای بازدیدکنندگان امن می کند. مسئله  مربوط به حفاظت از اطلاعاتی است که کاربر به سایت منتقل می کند.

اغلب این اطلاعات شخصی هستند. مثل کارت پرداخت، آدرس و غیره، اما دیتا های بی گناه” دیگری نیز هستی دارند که به هر حال بهتر از دید سایر افراد در امان باشد.

 

این چه معنایی می تواند داشته باشد؟

به عنوان نمونه اگر شما از سایتی بازدید کنید که از یک پیوندیدن امن بهره‌گیری نمی کند ، تمام اطلاعاتی که شما در قسمت جستجوی آن تارنما وارد می کنید می تواند برای اشخاص ثالث در دسترس قرار گیرند.

یا در مثالی سایر ، سایت هایی که دربرگیرنده فرم هایی برای آدرس ایمیل هستند، دشواری ها به خصوصی را ایجاد می کنند. اگر بر روی سایت هشداری ندهید که این سایت ناامن است، حتی متوجه نخواهید شد که ممکن است ایمیل شما در دست افرادی نامناسب قرار گیرد.

بنابراین، برای جلوگیری از چنین شرایطی، کروم قصد دارد دسترسی به تمام وب سایتهای HTTP را به انگیزه ها امنیتی اندک کند.

پس، اگر شما هر نوع داده ای بر روی سایت خویش دارید، مطمئن شوید که سایت شما به HTTPS برگردان شده است.

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

بیزینس فروش بازاریابی کوچینگ و.... glass lift - sselift.com برنامه نويسي - طراحي وب پیکاسو هنر سکوی چهارم رودخانه ماه کم شنوایی و استفاده از سمعک مدرسه شاد ما Stephanie